906262681188804
top of page

MEEST GESTELDE VRAGEN

WAT KAN IK VERWACHTEN BIJ MIJN EERSTE OPRUIMSESSIE?

  • We starten met een kort gesprek om je visie van een opgeruimd huis te bespreken, een beeld te krijgen van jouw ideale levensstijl. 

  • We doen een rondleiding door je huis.

  • Daarna gaan we meteen aan de slag met het opruimen van de gewenste categorie.

  • Nadat je hebt besloten wat je wilt houden, gaan we de kasten herinrichten voor overzicht en rust.

  • Ik maak een overzicht van de actiepunten n.a.v. deze sessie.

  • Tot slot maken we een planning voor de volgende stap.

Je hoeft niks op te ruimen voor de eerste sessie. Het is voor mij juist nuttig om een beeld te krijgen van hoe het op dit moment voor is.

Ik zal je vragen om na te denken over je ideale levensstijl: hoe zal je leven zijn als je huis vrij is van rommel? Hoe zou je je tijd willen besteden? Hoe zou je je willen voelen in je huis en leven? Ik moedig je aan om hierover na te denken alsof het al waar is.

HOE LANG ZAL HET OPRUIMEN VAN MIJN HUIS DUREN?

Een basis 1-op-1 opruim traject bestaat uit 7 dag sessies en kunnen we naar wens inplannen. Doorgaans plannen we elke week of om de week een opruim sessie in. Dat betekent dat je binnen 2 maanden je huis kan hebben opgeruimd.

De planning maken we voor aanvang samen. 

​Mochten meer sessies nodig zijn dan zullen we tijdig bespreken.

WELKE VOORDELEN HEB JE ALS JE MET MIJ IN JE HUIS OPRUIMT?

  • Ik ben Certified Master KonMari ™ consulent, opgeleid door Marie Kondo. Begeleid ruim 4 jaar opruim trajecten aan huis en heb 2000+ opruim uurervaring. Al mijn kennis en ervaring heb ik samengevoegd in mijn traject, zodat jouw opruim proces doelgericht verloopt.

  • Je krijgt persoonlijk advies en praktische tips waar je direct mee aan de slag kan.

  • Als gecertificeerd (life) coach (ICM) help ik je bij het leren loslaten, inzicht krijgen in jouw waarden, jouw kwaliteiten en valkuilen. Dit doe ik zonder oordeel en met respect voor je privacy.

  • Ik houd je opruim proces bij en weet precies wat er nog moet gebeuren en op welke manier we dat het meest efficiënt kunnen doen.​

  • En soms ben ik de stok achter de deur die je nodig hebt om door te pakken.

KAN IK JE OOK BOEKEN VOOR EEN ENKELE CATEGORIE OF EEN PAAR CATEGORIEËN?

Dat is zeker mogelijk. In dat geval is een Opruim Kick-off sessie wellicht iets voor jou.
We bespreken van te voren wat je wilt gaan doen en hoeveel het ongeveer is. Daarna gaan we een dag samen aan de slag. 

KUN JE ME HELPEN MET ÉÉN KAMER?

Ik zou het graag willen, maar het is niet de oplossing voor een overschot aan spullen en zorgt ook niet voor blijvend resultaat. Mijn ervaring is dat het opruimen van een kamer vooral neerkomt op het verplaatsen van spullen. 

Ik help je graag bij een structurele oplossing, waarbij je hele huis opgeruimd is en je vrij bent van de ballast van spullen. 

 

Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Zoals een hobby kamer, een schuur, berging of speelkamer. Tijdens een call kunnen we bespreken wat precies je behoefte is en of ik je hierbij kan helpen.

 

KUN JE ME HELPEN OM DE SPULLEN VAN MIJN PARTNER OF ANDERE GEZINSLEDEN OP TE RUIMEN?

Zeker! Ik heb vaak gezien dat andere gezinsleden aangestoken worden tijdens het opruimproces. Aangezien elk individu echter verantwoordelijk is voor zijn eigen spullen en daarover zelfstandig moet beslissen, kunnen we hun bezittingen niet zomaar weggooien. 

Tenzij het om jonge kinderen gaat en nog niet in staat zijn om zelf over elk item een keuze te maken.

 

Het is mogelijk om samen met je partner parallel op te ruimen. Dat zou fantastisch zijn! De mogelijkheden neem ik graag met je door.

CONTACT

Staat je vraag er niet bij?

Vul hieronder je gegevens en je vraag in. Je zal binnen 2 werkdagen een reactie ontvangen.

Bedankt voor de inzending!

_BPL7917.jpg
bottom of page